Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se ofte stillede spørgsmål.

For kunder

Det er gratis at benytte Alego. Uanset om du vælger at gøre brug af et tilbud eller ej, kommer du ikke til at modtage nogen regning fra os.
Du vil indenfor kort tid blive kontaktet af op til 3 leverandører som vil give dig et tilbud på opgaven. Du vælger selv hvilket tilbud der er bedst for dig. Du og leverandøren laver den endelige aftale i fællesskab og du får opgaven udført.
Du fremsender mail til info@alego.dk, hvori du påfører opgave nr. og skriver "annullering" i overskrift.
Vælger du at benytte et tilbud, foregår betalingen efterfølgende mellem dig og opgaveløser. Den juridiske aftale indgås altså direkte mellem dig og opgaveløser. Alego ApS formidler blot kontakten.
Nej! Alle tilbud er helt uforpligtende.
Klik på "indhent tilbud" og vælg din opgaveløser.
Vi ringer til dig når vi har modtaget din opgave for at sikre, at den bliver løst bedst og hurtigst muligt.
Du modtager enkeltvis besked på mail hver gang en ønsker at give dig et tilbud. Opgaveløser modtager ligeledes dine kontaktinformationer,således at I kan lave den endelige aftale i fællesskab.
Ja! Servicen er både for private kunder og virksomheder.
Nej! Vælger du at benytte et tilbud, foregår betalingen efterfølgende mellem dig og opgaveløser. Den juridiske aftale indgås altså direkte mellem dig og opgaveløser. Alego ApS formidler blot kontakten.
Du aftaler betalingsbetingelserne direkte med opgaveløser, som du ønsker at benytte. Betalingsbetingelser aftales typisk inden opgaven udføres.
En aftale om at løse en opgave indgåes direkte mellem opgaveløser og opgavestiller (kunde) som eneste parter. Alego ApS formidler udelukkende kontakt mellem to parter (opgavestiller og opgavesløser). Alego ApS har ingen juridisk indflydelse eller ansvar for opgaver som løses af opgaveløser.
Ja! Servicen er både for private og virksomheder.
Ja! Du er velkommen til at ringe alle dage mellem 08-21 på 26 34 04 91. Dog kan vi ikke hjælpe med at oplyse priser (Heller ikke ca. priser :-)) da opgaven skal sendes i udbud først.

For partnere

Hvis du ønsker at byde på opgaven, betaler du det antal klip som den koster, hvorefter du får frigivet kundens kontakt oplysninger.
Når du har afgivet "tilbud" kan du se kundens kontakt oplysninger. Kunden kan max modtage 3 tilbud. Herefter lukkes for flere bud. Du skal hurtigst muligt kontakte kunden på telefon eller mail, således at I kan indgå en aftale i fællesskab.
Der udbydes opgaver for både private og erhvervskunder.
Når du modtager e-mails på forespørgsler, kan du byde på opgaverne direkte derfra. Du kan også logge ind på systemet og byde fra opgavelisten.
Du kan tilgå Alego fra alle enheder så længe der er en internetforbindelse. Systemet virker på PC, bærbar computer, smartphones og tablets.
Når du får tilsendt kundens kontakt oplysninger, kan du straks tage kontakt til kunden og lave en aftale i fællesskab . Du kan logge ind på systemet og få et overblik over alle de opgaver du har vundet eller budt på.
Ja! Vi har mange gode eksempler på partnere, der tidligere har løst opgaver for kunder via os, og har givet så god service, at kunderne fremadrettet har benyttet partneren igen ved andre eller lignende opgaver. Vi er stolte over og glade, for at kunne hjælpe med at finde nye kunder til dig!
Den endelige aftale om løsning af opgaven indgås mellem dig og kunden. Derfor sker afregningen ligeledes direkte mellem jer. Alego Aps formidler blot kontakten.
Du modtager mails hver gang der kommer en opgave som matcher dine specifikationer. Du kan også logge direkte på systemet og se hvilke opgaver der kunne være interessante for dig.
Du klikker på "bliv partner / log in" og derefter opretter du dig. Du kan også kontakte os på telefon nr. 26 34 04 91, og vi vil hjælpe dig med oprettelsen.
Ja! Du er velkommen til at ringe på 26 34 04 91alle dage mellem 08-21. Uden for telefontiden træffes vi på mail info@alego.dk og der er som regel kort svartid.